niedziela, 3 sierpnia 2014

Na wstępie

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu! :)

Nazywam się Pamela ( w skrócie Pam ) i mam 15 lat. W postach będę pisać o tym, co interesuje mnie od dłuższego czasu, czyli fitness i sport. Wciąż jeszcze odkrywam i szukam swoich pasji. Ostatnio stwierdziłam, że to właśnie fitness sprawia mi największą przyjemność i wielce pragnę rozwijać się w tym kierunku. Ćwiczyć zaczęłam jakieś 3 lata temu, bo chciałam schudnąć i faktycznie tak się stało. Tylko teraz postrzegam to w całkiem inny sposób. Moim wzorem piękna wizualnego jest umięśnione, wyrzeźbione i kształtne ciało. Chcę łączyć pożytek z zabawą, dobrą energią i efektem wizualnym. Najważniejsze jest ulepszanie siebie i nie mówię jedynie o ciele, ale przede wszystkim o nauce wytrwałości, samodyscypliny i oczywiście satysfakcji z osiągniętych celów.

Mam możliwości i mogę tego dokonać!
I to jest w skrócie to, o co mi chodzi. :)

Zapraszam wszystkich do czytania i oglądania.
Do następnego! ~ Pam









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj możesz skomentować :) Mile widziane także linki do Waszych blogów, przejrzę każdy. Dziękuję!